Thank Sudi Singgah..

Monday, February 8, 2010

x best...x best... huhhhh

nth knapa la ari ni aku rs sungguh x best... rs cam nk marah, nk nangis , bengang , sakit hati, x tau ler rs nk makan org pun ada.... nk wat keje pun x da mood... ni gara2 da sorang makhluk nie ler... die wat keje die sudah ler.. aku bkn nya kacau company die ke budak dia ker... pa dh tamak sgt semua nya dia nak handle... handle company sendri sudah lah... cbuk nk ambik alih company aku pesal.... semua org kene dgr ckp die.... itu ler yg wt aku lansung tak ade mood nk wat keje.. dh ler pagi2 lagi tadi da org spoil mood aku pagi2... aku cuma ckp je.... ni die ingat aku kata aku argue cr dia jaga anak aku... mcm2 ler.... ya allah kau tenangkan lah hati hambamu ini.... aminnn

2 comments:

Aiyu Esa said...

yo,panas nmpk beb..sabar2...

kain_sari said...

sabar2 kakakku...;psenyum2